Saimnieks LV
, .
cloudy 5.8℃
Vārda dienu svin: Aleksandra, Agra

Harijs Panke par Food Union: darbosimies tāpat kā līdz šim, tikai vēl pārliecinošāk

Elīna Grase , 12-09-2024
Harijs Panke par Food Union: darbosimies tāpat kā līdz šim, tikai vēl pārliecinošāk

Saimnieks LV / 2024.gads (Maijs)

Šī gada sākumā tika publiskota informācija, ka vienam no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem Latvijā – AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens, kas plašāk pazīstami ar zīmolu Food Union, ir jauni saimnieki. Lai noskaidrotu, kā šīs izmaiņas skars zemniekus un patērētājus, aicinājām uz sarunu AS Rīgas piena kombināts padomes priekšsēdētāja vietnieku Hariju Panki.

– Ko primāri zemniekiem un patērētājiem nozīmē izmaiņas uzņēmumu īpašnieku struktūrā?
– Tagadējie īpašnieki ir Āzijas izcelsmes globāla investīciju firma PAG, kas kā vadošā Klusā okeāna reģiona firma nodrošina investoriem daudzveidīgu finanšu līdzekļu kvalitatīvu un drošu ieguldījumu perspektīvākajās nozarēs augošos uzņēmumos visā pasaulē. Savu izaugsmi un uzticību investīciju jomā PAG ieguvusi, izveidojot un pastāvīgi attīstot spēcīgu finanšu pārvaldības, risku vadības un pārredzamības globālu infrastruktūru, kā arī sniedzot mērķtiecīgu atbalstu, kas stiprina konkurētspēju uzņēmumiem to attīstībā, pārvarot svārstīgus ekonomikas ciklus un neparedzamus apstākļus. Food Union kopš 2017. gada ir viens no PAG stratēģisko ieguldījumu uzņēmumiem. Tādēļ PAG ir jau labi pazīstami ar Food Union īpašo stāstu vairāk nekā 7 gadu garumā. Pats svarīgākais – viņi ir ieinteresēti uzņēmuma un biznesa izaugsmē, izprot saldējuma un arī piena produktu tirgus nianses.

PAG jau ir aktīvs investors pārtikas nozarē, jo īpaši saldētās pārtikas segmentā. Starp nesenajiem darījumiem ir divu vadošo Austrālijas uzņēmumu iegāde saldētās pārtikas un plaša patēriņa produktu nozarē. Tas ļauj mums cerēt, ka uzsāktais saldējuma un citu pieprasītu modernu produktu attīstības kurss uz profesionāli vēl gudrākiem lēmumiem jaunu produktu ieviešanā, to vērtības celšanā, patērētāju loka paplašināšanā un jaunu tirgu apguvē nesīs augļus. Tas noteikti dos ilgtermiņa labumu visā vērtības radīšanas ķēdē – ražotājiem, patērētājiem, darbiniekiem, akcionāriem un arī sabiedrībai kopumā...

 

 

Pilnu rakstu lasiet maija SAIMNIEKS LV numurā!

 

 

 

Iesakām izlasīt Skatīt vairāk
Tukuma Piens – izaicinājumi, inovācijas un tirgus realitāte
Tukuma Piens – izaicinājumi, inovācijas un tirgus realitāte

AS Tukuma Piens (pārstāvēts ar zīmolu Baltais) ir viens no nozīmīgākajiem p...

Hamra fermas paplašināšana iezīmē jaunu ēru DeLaval inovācijās
Hamra fermas paplašināšana iezīmē jaunu ēru DeLaval inovācijās

Šī gada 16. septembris piena lopkopības tehnoloģiju un iekārtu ražotājam De...

Putnkopja Edgara saimniecība, kur vistas dzīvo siltumnīcās
Putnkopja Edgara saimniecība, kur vistas dzīvo siltumnīcās

„Sākumā nopirkām 8 vistiņas pašu vajadzībām. Kā es saku – 8 vistiņas aizņem...

Strautmann prezentē jaunos MS tipa izkliedētājus: daudzpusīgi, efektīvi un izturīgi
Strautmann prezentē jaunos MS tipa izkliedētājus: daudzpusīgi, efektīvi un izturīgi

Ar savu jauno MS izkliedētāju sēriju Strautmann tirgū laiž divus jaudīgus m...